VALITUSKUORO - saa sanoa!
Kategoriat - keneltä kerätään valituksia:
- asiakkaat/asukas/oman kotinsa päämies
- läheiset/omaiset
- henkilökunta
- vapaaehtoiset
- yhteistyökumppanit
Valituskuoron ohjeita:
- Kirjaa valitus juuri siinä sanamuodossa kuin sanoja sanoo
- Kerro että valituksia kerätään myöhempää käyttötarkoitusta varten
- Valitus on arvokas
- Kerättävään valitukseen ei anneta vastauksia, ei lupauksia, kiitetään ja otetaan vastaan
- Valitukset kirjataan "valituskirjaan", liitteenä blanco-pohja, jolle kerätään tai muuhun omaan manuaaliseen/sähköiseen tiedostoon. Tiedot toimitetaan Kanervalle, josta niitä hyödynnetään TOIVO- Mummusikaalin käsikirjoitusvaiheessa. Kaikki tieto on luottamuksellista ja mitään nimiä ei mainita.
Kommentit
Lähetä kommentti