VALITUSKUORO


VALITUSKUORO - saa sanoa!


Kategoriat - keneltä kerätään valituksia:

- asiakkaat/asukas/oman kotinsa päämies
- läheiset/omaiset
- henkilökunta
- vapaaehtoiset
- yhteistyökumppanit

Valituskuoron ohjeita:

  1. Kirjaa valitus juuri siinä sanamuodossa kuin sanoja sanoo
  2. Kerro että valituksia kerätään myöhempää käyttötarkoitusta varten
  3. Valitus on arvokas
  4. Kerättävään valitukseen ei anneta vastauksia, ei lupauksia, kiitetään ja otetaan vastaan
  5. Valitukset kirjataan "valituskirjaan", liitteenä blanco-pohja, jolle kerätään tai muuhun omaan manuaaliseen/sähköiseen tiedostoon. Tiedot toimitetaan Kanervalle, josta niitä hyödynnetään TOIVO- Mummusikaalin käsikirjoitusvaiheessa. Kaikki tieto on luottamuksellista ja mitään nimiä ei mainita.


Kommentit